Speciale aanbieding 'Goed Begin Pakket':

Speciale aanbieding 'Goed Begin Pakket':

Tarieven

Een Professional Organizer inhuren levert veel op! Kijk hier wat ik voor jou kan betekenen!

Voor het kennismakingsgesprek breng ik 1 uur rekening.
Mocht je daadwerkelijk met mij aan de slag gaan, dan wordt dit uur in mindering gebracht op de eerste factuur.

Het tarief van Love2Organize bedraagt € 52,50 per uur, inclusief 21% BTW (particulieren).

In het tarief is inbegrepen:

  • Coaching en begeleiding
  • Kleine organizing-materialen *
  • Reiskosten **
  • Drie maanden WhatsApp-coaching

* Kleine organizing-materialen bestaan - onder andere - uit een notitieboekje, insteekhoesjes, enveloppen, paperclips, tabbladen en dergelijke.
Grote organizing-materialen worden, uiteraard in overleg met en na goedkeuring van de klant, in rekening gebracht.

**Het werkgebied van Love2Organize is: Amersfoort, Baarn, Bunschoten-Spakenburg, Nijkerk, Leusden en Soest.
Woon je buiten mijn werkgebied? Ook dan kom ik jou natuurlijk graag helpen!
Love2Organize berekent dan wel € 0,19 per kilometer.
Parkeerkosten worden altijd in rekening gebracht.

PGB-houders met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de diensten van Love2Organize desgewenst uit hun PGB bekostigen.
Voor meer informatie hierover kun je de websites van Per Saldo, het CIZ of de Sociale Verzekeringsbank raadplegen.

©2018 Love2Organize. Alle rechten gereserveerd. KvK 70547270