Wat is een Professional Organizer?

Een Professional Organizer is een specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. Hij of zij begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Professional Organizers kunnen van onschatbare waarde zijn.

Wat kan ik voor jou betekenen als Professional Organizer?

Ruimte Management

  • Graag help ik je met het opruimen en ordenen van spullen en ruimten
  • Het begeleiden van je verhuizing
  • Het herindelen van je woning. Wat is een handige en functionele indeling?
  • Het opruimen van de inboedel na het overlijden van een dierbare

Papier Management

  • Samen creëren we een werkbare administratieplek
  • Het sorteren van post en belangrijke papieren
  • Het opzetten van een georganiseerde administratie

Tijd Management

  • Ik help je graag bij het plannen van taken
  • Het stellen van prioriteiten, zodat je efficiënt en effectief werkt

Huishoud Management

  • Samen maken we een overzicht van alle taken
  • Besluiten wij met elkaar waar de prioriteiten liggen
  • Maken wij samen een werkbaar schoonmaakrooster

Wat levert het inhuren van een Professional Organizer mij op?

Het inhuren van een Professional Organizer levert altijd direct concrete resultaten op.

Je krijgt begeleiding bij het creëren van rust, ruimte en overzicht op een manier die het beste bij jou past. Daarbij wordt aandacht gegeven aan zowel je privéleven als je werk.

Na het traject weet je hoe jij jouw tijd het beste kunt indelen, hoe je prioriteiten moet stellen en hoe je taken snel en effectief afhandelt. En je weet hoe je jouw werkplek/thuis opgeruimd en overzichtelijk houdt. Samen kijken we hoe we jouw privé-werk balans kunnen optimaliseren!

©2018 Love2Organize. Alle rechten gereserveerd. KvK 70547270